Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden Het Bierhuis
Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u onze
Algemene Voorwaarden nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de
Veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen u graag op de hoogte
Van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden van Het Bierhuis (Webwinkel), is er een overeenkomst tussen ons en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Algemene Voorwaarden van Het Bierhuis zijn van toepassing op:
Bestelling op de webshop
Bezorging
Ophalen van bestelling via de webshop
Duurovereenkomst Dutch Beer Box
Deze algemene voorwaarden gelden ook voor klanten handelend in de uitoefening van beroep of bedrijf.
Door een bestelling te plaatsen dien je akkoord te gaan met deze Algemene Voorwaarden.
Extra documenten die van toepassing zijn op deze Algemene Voorwaarden zijn:
Privacy Policy
Disclaimer
Verzending & Levering
Deze zijn terug te vinden op onze website.
Artikel 1 – Webshop
1.1.
De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en btw-nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2.
Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen
Voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij
Streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik
Door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3.
Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan
Derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4.
Onze webshop is verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende
Cookies. U krijgt een pop-up als u onze website betreedt. U kunt hiermee instemmen of deze afwijzen.
1.5.
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6.
De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken
Tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7.
Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u
Twijfels heeft over de aankoop van een product, staan onze medewerkers u graag te woord.
Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze
Termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder
Dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren
Van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een
Creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2.
Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele
Verpakking en aantallen. Als u losse bieren besteld dienen deze allemaal ongeopend teruggestuurd te worden.
Artikel 3 - De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven
Akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij/zij de webwinkel heeft gemachtigd het
geld van zijn/haar rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Creditcard of automatische incasso of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van
14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar
geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de
benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3.
U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet
binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen
nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende
aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de
incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4.
Nadat u tot aankoop bent overgegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u
met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5.
Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 14 dagen aan u te leveren. Mocht door
onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij
u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van
ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug.
Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel
ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk
aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
3.6.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De
kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht,
zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
Artikel 4 - De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald
moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product
heeft toegevoegd aan uw winkelwagen.
4.2.
Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven,
bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft
en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte
gedaan bij de politie.
4.3.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. Wel kan dit tijdens de looptijd van een duurovereenkomst. De eerste prijsverhoging van de duurovereenkomst zal plaatsvinden tijdens de intrede van emballage op blik. Dit zal tijdig gecommuniceerd worden en de prijs zal niet meer stijgen dan het totaal bedrag van de emballage.
U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt,
indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Hierbij wordt de aankoopprijs nog een keer vermeld.
4.4.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook
niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 - Klachten
5.1.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden. Onze
medewerkers staan u graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact
opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste
best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet
door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen
voor u contact opnemen met de leverancier of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als
tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u
oplossen.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een
klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service
voorzien.
5.4.
Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Het Bierhuis, verzoeken wij u vriendelijk
het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand
komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop!
Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Artikel 6 – Overige
6.1.
Onze producten zijn bestemd voor eindgebruikers. Het is niet de bedoeling dat deze worden doorverkocht. Wij houden het recht om een bestelling bij twijfel niet te leveren of een maximum te verbinden aan de te bestellen hoeveelheden.
6.2.
De website is met de grootste zorgvuldigheid tot stand gekomen. Toch kan het voorkomen dat producten (alcoholpercentage, volume, prijs, label, productinformatie, allergenen informatie, leveranciersinformatie) niet juist worden weergegeven of afgebeeld op de website. Wijzigingen hiervan zijn voorbehouden. U leest hier meer over in onze Disclaimer.
6.3.
De informatie op deze website wordt meerdere keren per jaar aangepast. Indien u fouten op deze website aantreft zouden wij het erg op prijs stellen als u dit aan ons meldt via telefoon: 0765228394 of email: info@hetbierhuis.nl.
Artikel 7 – Levering van je bestelling
Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Heeft u meer vragen over de levering van uw bestelling?
Lees dan verder op de pagina Verzending & levering.
Artikel 8 – Leeftijdsgrens
Wanneer je onze webshop betreedt moet je eerst je leeftijd invoeren (agecheck), waarna je wel of niet wordt toegelaten op onze website. U dient ouder dan 18 jaar te zijn. Bij de levering zal de bezorger om legitimatie vragen indien twijfel bestaat over de leeftijd van de persoon aan wie de bestelling wordt afgegeven. Geldende legitimatie bewijzen zijn nationaal paspoort en Europese Identiteitskaart. Als u niet aan de minimumleeftijd voldoet van 18 jaar is de bezorger genoodzaakt de bestelling mee terug te nemen c.q. niet af te leveren. Indien bestelling niet afgeleverd kan worden omdat er niet wordt voldaan aan de leeftijdseis of de leeftijd niet kan worden vastgesteld zullen er annuleringskosten in rekening worden gebracht. Deze bedragen €10,-.
Artikel 9 – Intellectueel eigendom
Alle intellectuele eigendomsrechten berusten op Het Bierhuis.
U leest hier meer over in onze Disclaimer.
Artikel 10 – Privacy & Veiligheid
Wij zorgen voor uw Privacy & Veiligheid.
Lees hierover meer in onze Privacy Policy.
Deze zijn van toepassing.
Artikel 11 – Prijzen en acties
Voor acties die van toepassing zijn op de webshop geldt zolang de voorraad strekt en zijn niet in combinatie met andere acties.
Het Bierhuis behoudt zich het recht om voorwaarden tussentijds te wijzigen en actievoorwaarden voortijdig te beëindigen.
Artikel 12 – Digitale marketing en Social Media
De content op Facebook, Instagram en in de mailing is uitsluitend bestemd voor personen van 18 jaar en ouder. Door facebook te liken, het Instagram account te volgen en je te abonneren op de mailingen bevestig je 18 jaar of ouder te zijn.
Artikel 13 – Betaling
Je kunt online bestellingen betalen via iDeal of Credit Card of door middel van een automatische incasso of met de digitale cadeaukaart. Je ontvangt de factuur van je bestelling via de email.
Artikel 14 – Factuur na offerte
Heb je een zakelijke bestelling gedaan dan sturen we de factuur zoals gewoonlijk op via de mail. De factuur dient binnen 14 dagen voldaan te worden.
Artikel 15 – Retourneren
Als u producten toch bij nader inzien niet wilt hebben dient de volledige bestelling binnen 30 dagen na ontvangst te worden teruggestuurd. Het is niet mogelijk om het pakket onvolledig terug te sturen. Retourneringen worden slechts geaccepteerd indien de producten in originele verpakking zitten en niet beschadigd zijn. Bij retournering stuurt u ons schriftelijk een bericht. Dit kan via de mail: info@hetbierhuis.nl. Bestellingen dienen direct na ontvangst gecheckt te worden op defecten, neem bij defecten telefonisch contact op met Het Bierhuis 076-5228394. Wij helpen u direct.
Artikel 16 – Wijzigingen Algemene Voorwaarden
Wij kunnen deze Algemene Voorwaarden wijzigingen. De gewijzigde voorwaarden gaan in zodra je een nieuwe bestelling bij ons plaatst. Je geeft daarmee aan dat je akkoord gaat met de gewijzigde voorwaarden.
Artikel 17 – Klachtenprocedure of vragen
Voor vragen, opmerkingen en/of klachten over bestellingen of dienstverlening kunt u contact opnemen met Het Bierhuis. Telefonisch bereikbaar op 076-5228394 van dinsdag t/m zaterdag 09:00 uur tot 18:00. Of email naar info@hetbierhuis.nl.
Artikel 18 – Duurovereenkomst Dutch Beer Box
Door een automatische incasso aan te gaan bij aankoop van een Dutch Beer Box sluit u een duurovereenkomst met Webshop Het Bierhuis af.
Stelt u een automatische incasso in voor ‘Dutch Beer Box jaarlijks opzegbaar’ sluit u een duurovereenkomst voor minimaal 12 maanden af. Deze zal na de looptijd van minimaal 12 maanden automatisch een duurovereenkomst zonder einddatum worden. Deze zal dan maandelijks opzegbaar zijn met een opzegtermijn van 1 maand.
Stelt u een automatische incasso in voor ‘Dutch Beer Box maandelijks opzegbaar’ sluit u een duurovereenkomst zonder einddatum af. Deze zal opzegbaar zijn met een opzegtermijn van 1 maand.
Opzeggen van abonnement zal ten alle tijden per brief of per mail moeten. Stuur uw brief naar; Van Goorstraat 5, 4811HH Breda T.A.V. Dutch Beer Box. Of mail naar max@hetbierhuis.nl en vermeld expliciet uw gegevens en dat u wilt opzeggen. Dan zullen wij uw aanvraag beoordelen en bij goedkeuring uw automatische incasso opschorten.