DUTCH BEER BOX ABONNEMENT
Vanaf 2 mei leverbaar, schrijf je nu in!
Nederland staat niet stil wat betreft het brouwen van craft bieren. Maandelijks brengen brouwerijen een nieuw bier uit en daar blijft het niet bij. Sommige brouwerijen brengen per maand 2, 3 a 4 bieren uit.
Wat kun je verwachten?
- Elke maand 12 nieuwe bieren afgevuld op blik
- 12 verschillende Nederlandse brouwerijen
- Altijd de nieuwste releases
- Verstuurd op de eerste maandag van de maand
- Elke maand een offline uitje (voor 2 personen) bijvoorbeeld een bezoek aan het proeflokaal van een van de brouwerijen.
Via de groene knop kun je het abonnement afsluiten, deze zal op de 1e van de maand afgeschreven worden. Waarna wij op de 1e maandag van de maand de DUTCH BEER BOX versturen.
DUTCH BEER BOX
Vanaf 2 mei leverbaar. Schrijf je nu in!

Nederland staat niet stil wat betreft het brouwen van craft bieren. Maandelijks brengen brouwerijen nieuwe bieren uit.
Bij Het Bierhuis zien we wekelijks de nieuwste bieren voorbij komen en daarom introduceren wij Dutch Beer Box.
Hoe werkt de Dutch Beer Box?
- Elke maand 12 nieuwe bieren afgevuld op blik
- 12 verschillende Nederlandse brouwerijen
- Altijd de nieuwste releases
- Verstuurd op de eerste maandag van de maand
- Elke maand een offline uitje (voor 2 personen) bijvoorbeeld een bezoek aan het proeflokaal van een van de brouwerijen.
Via de groene knop kun je het abonnement afsluiten, deze zal op de 1e van de maand afgeschreven worden. Waarna wij op de 1e maandag van de maand de Dutch Beer Box versturen.
Dutch Beer Box
Maandelijks opzegbaar

Fiches sparen en inleveren
Elke maand staat er een brouwerij in the picture. Concreet betekend dat, dat er die maand een actie is met deze brouwerij, elke maand ontvang je een fiche.
Tegen inlevering van dit fiche krijg je een extraatje aangeboden. Wat dit is maken we maandelijks bekend op onze Instagram @dutchbeerbox. Bijvoorbeeld een bezoek aan het proeflokaal van een van de brouwerijen. Verzeker je dus van een plek, want dit wil je niet missen!
ONTSTAAN VAN DE DUTCH BEER BOX
Bij Het Bierhuis Breda zijn we al lang aan het brainstormen over een leuk idee voor een bier abonnement. We zien natuurlijk om ons heen dat veel bedrijven en brouwerijen zelf ook abonnementen aanbieden.
Bij Het Bierhuis dachten wij, hey! Dat kunnen wij beter, toch?
Het brainstormen begon, we nemen jullie mee in ons denkproces.
We wilden een combinatie maken tussen online en anderzijds offline. Waarbij wij sterk nijgen naar liever offline, vandaar dat wij verder zijn gaan denken. Een abonnement afsluiten is in onze ogen heel onpersoonlijk (en online). Elke maand krijg je bier op de stoep en daar moet je verder maar van genieten.
Dat wilden wij niet. Natuurlijk sturen wij jullie ook bier op maar wij gaan maandelijks op zoek naar een offline connectie met een brouwerij. Een brouwerij die jullie als abonnee van de DUTCH BEER BOX in het zonnetje gaat zetten. Een brouwerij die geeft om onze abonnees en deze in de watten te leggen. Hierop hebben wij onze brouwerijen uitgekozen.
Het idee was er en konden wij aan de slag met het uitdenken van het design, we hebben nauw samengewerkt met Thunder&Bold. Door nauw samen te werken hebben we, al zeggen we het zelf een super gaaf design weggezet. Het logo, de leeuw in het hopje is fantastisch gelukt en toonaangevend voor het abonnement.
We hebben voor blik gekozen omdat wij willen bijdragen aan een minder grote ecologische voetafdruk. Blik draagt hieraan bij omdat het oneindig gerecycled kan worden zonder verlies van kwaliteit. Daarnaast zijn er nog meer voordelen bij blikken. Zo blijft het bier langer goed doordat er geen licht en zuurstof bij komt, ook is het makkelijker te versturen en gaat het minder snel stuk dan glazen flessen. De smaak blijft behouden en de blikken zijn sneller koud, zo kun je nog sneller genieten van de DUTCH BEER BOX.
Heb je toch nog vragen over ons concept?
Stuur je bericht via de WhatsApp knop rechtsonder.

ONTSTAAN VAN DE DUTCH BEER BOX
Bij Het Bierhuis Breda zijn we al lang aan het brainstormen over een leuk idee voor een bier abonnement. We zien natuurlijk om ons heen dat veel bedrijven en brouwerijen zelf ook abonnementen aanbieden.
Bij Het Bierhuis dachten wij, hey! Dat kunnen wij beter, toch?
Het brainstormen begon, we nemen jullie mee in ons denkproces.
We wilden een combinatie maken tussen deels online en anderzijds offline. Waarbij wij sterk nijgen naar liever offline, vandaar dat wij verder zijn gaan denken. Een abonnement afsluiten is in onze ogen heel onpersoonlijk (en online). Elke maand krijg je bier op de stoep en daar moet je verder maar van genieten.
Dat wilden wij niet. Natuurlijk sturen wij jullie ook bier op maar wij gaan maandelijks op zoek naar een offline connectie met een brouwerij. Een brouwerij die jullie als abonnee van de Dutch Beer Box in het zonnetje gaat zetten. Een brouwerij die geeft om onze abonnees en deze in de watten te leggen. Hierop hebben wij onze brouwerijen uitgekozen.
Het idee was er en konden wij aan de slag met het uitdenken van het design, we hebben nauw samengewerkt met Thunder&Bold. Door nauw samen te werken hebben we, al zeggen we het zelf een super gaaf design weggezet. Het logo, de leeuw in het hopje is fantastisch gelukt en toonaangevend voor het abonnement.
Heb je na dit verhaal toch nog vragen over het ontstaan, laat het ons zeker weten. We helpen je graag.

Fiches sparen en inleveren
Elke maand staat er een brouwerij in the picture. Concreet betekend dit dat er een die maand een actie is met deze brouwerij, elke maand ontvang je een fiche met aan de ene kant het logo van de desbetreffende brouwerij en aan de andere kan het logo van de Dutch Beer Box.
Tegen inlevering van dit fiche krijg je een extraatje aangeboden door de brouwerij. Wat dit is maken we maandelijks bekend op onze Instagram @dutchbeerbox. Verzeker je dus van een plek, want dit wil je niet missen!
